logo

“Waarborg de continuïteit van uw communicatie met King Software”

Samenwerken op basis van centrale informatie is wel zo prettig. King Business Software biedt uitgebreide mogelijkheden voor CRM (Customer Relationship Management). Alle relevante informatie van klanten, leveranciers en andere contacten wordt centraal opgeslagen. Of het nu gaat om een notitie, bezoekverslag, e-mail, supportvraag of opvolging van een gestuurde offerte; alles is binnen handbereik voor inzage of een vervolgactie.

Ter ondersteuning van een binnendienstafdeling (zoals verkoop en support) wordt King Software gekoppeld met uw telefooncentrale. Bij inkomende gesprekken wordt de klant (overeenkomstig met het telefoonnummer) automatisch geopend met de laatste correspondentie of voor het aanmaken van een gespreksnotitie. Voor medewerkers in de buitendienst is klantinformatie ook geautoriseerd beschikbaar via een app (op smartphone of tablet).

Uw Voordelen

  • Relevante (klant)informatie centraal én gestructureerd opgeslagen (i.p.v. bewaren in mailbox)

  • Historie van (klant)communicatie automatisch opgebouwd voor lange termijn inzicht

  • Medewerkers richten zich op kerntaken door te werken met dagelijkse taken-/actielijst

  • Beschikbare (klant)informatie toegankelijk voor geautoriseerde medewerkers in de buitendienst